New York New York

25 januari 2020 - New York City, Verenigde Staten

24 januari 2020..

Het leek er even op dat onze geweldige trip naar The Apple niet door kon gaan, omdat ik onverwacht ziek werd in de dagen er voor. Gister ochtend voelde ik me gelukkig goed genoeg om de gok te wagen. Koffers tevoorschijn, de nodige zaken verzamelt en richting Schiphol.

Vliegen is niet mijn ding, maar ik weet ook dat als ik het niet doe ik ook nergens meer kom, dus met een rustgevend pilletje die kist in. Wat een geluk.. Ondanks dat we geen zitplaatsen gereserveerd hadden zaten we niet alleen naast elkaar, maar was er een extra stoel. How comfortable! De vlucht verliep "smooth" and fast. En daar sta je dan op JFK.. Let de fun begin. Transport naar de stad was zo geregeld. The famous yellow cab.. Leuke chauffeur met veel te vertellen. Intussen kijk je je ogen uit wanneer de city lights van Manhattan steeds dichterbij komen. WAUW!

Hotel super.. Loopafstand van Chrysler building, Macy's etc. Etc. Dropped off our stuff and hit the road. De weg vinden is niet moeilijk, want de straten hebben nummers.. Zoveel makkelijker dan ons Amsterdam!

Dinner.. Pff wat een prijzen hier!! Om de hoek zit een leuke deli waar je echt vanalles kunt krijgen. Een goed alternatief voor de dure restaurants!

After that we hit the sack....

Wondering what tomorrow will bring us!

1. Solange gonsalves:
    25 januari 2020
    Hey, ik keek al uit naar een berichtje en zie ineens je verslag can aankomst. Heerlijk ik beleef het weer opnieuw dan wel op afstand. Die Delis zijn super idd. Kijk naar die koffie, je hebt daar hazelnut en vanille gebrande koffie heeeerlijk, smaakt net als die we toen aan strand dronken met onze fiets tocht toen in hoi an. Geniet lekker samen van NY!