Dag 8 Hanoi - Cat Ba

27 januari 2018 - Hàng Bồ, Vietnam

Het is bijna 08.00 uur en ik ben klaar wakker terwijl Solange nog in diepe rust is . ze zaagt er nog lustig op los 😅
Ik heb het nog niet over het weer gehad realiseer ik me. Voor een Nederlander uitzonderlijk. We hebben namelijk altijd iets te zeuren over het weer en ik niet als laatste! De temperatuur in Hanoi wisselt nogal. Bewolkt is het continu en af en toe waait het ineens behoorlijk, maar koud is het niet! Lange of korte broek het kan beiden. Heerlijk weer om op pad te zijn!! Vandaag echter regent het en dit schijnt de komende dagen op het weermenu te staan. We zien het wel.. We kunnen er toch niets aan doen 😉
WiFi is hier uitzonderlijk goed... In het hotel heb ik nog niet één onderbreking gehad. Dat is thuis weleens anders!!
We worden om 11.00 uur opgehaald en gaan dan dan met de bus richting de Ben Binh pier. Vandaar uit gaan we verder met een ferry. Daarna moeten we nog in het het hotel zien te komen. Vanaf Cat Ba willen we Halong Bay bezoeken, een aantal grotten, gaan kayakken en en een national park zien. De regenjassen liggen klaar 😂 Weer of geen weer.. Life goes on in Hanoi..met regenjas of poncho.. En vuvuzela.. Een grote voetbalgekte hier!!

1. Hans:
    27 januari 2018
    Dees wat heb ik zitten genieten van je reisverhalen wens jullie 2en fijne wknd geniet ervan en tot hoorse weer